Ekipaget

Ekipaget

lördag 5 maj 2012

Dålig fart på mig

Tjo, jag har vart å fiskat en del men fasen inte gjort några inlägg så nu får jag beta av lite.

En del trolling har det blivit, mestadels Vilda och för små lax/öringar men man har ju knappast kunna klaga på vädret iaf de gånger man vart ute.
Tappat stor fisk har man gjort med, men e ju alltid de största som sliter sig hehe.

Rigg hugg 4 meter ner på riggen 45 meter vatten under fisken, fisken small på sen drog den bara iväg som ett jäkla lok innan den efter ca 30 sekunders rusning valde att kliva av.
total besvikelse i båten , men 10 min senare small de iaf på en godkänd öring .

                                                         en av många vilda jag fått


 Tomas håller i för allt vad tyget håller på Loket som vi kalla denna för innan han valde att kliva av.


                                                                      Synd att klaga =)




Sen har de ju inte bara varit trolling på agendan heller, metet har ju dragit igång med hunnit med en Modern kula iaf den gick la så där, men igår var jag å träna lite å de gick bättre iaf dryga 13 kilo på 4 timmar.
2 fina sutare och två skapliga braxar blandade med en massa björkna.
Imorgon är det dags för en ny kula å nu e jag iaf lite varmare i kläderna och ska kunna matcha  konkurenterna lite mer.






Skit fiske på er :)

Inga kommentarer: